VISSTE NI?



Mitt högra ringfinger är snett!
Alltså snett och inte bara lite böjt som många andra har. The story:
När jag gick i fyran stod jag och mina kompisar och retade några killar för att de skulle jaga oss eller något sånt, moget, jag vet. Tim blir iallafall arg på mig och går fram till mig och förväntar sig att jag ska backa, men dum som jag är kliver jag rätt framåt och han sparkar bakåt mitt finger så att det vrids på något konstigt sett, minns att det gjorde jätteont! Sedan dess har det varit en glipa mellan långfingret och ringfingret på höger hand. Dock gjorde Tim det inte med flit och jag har förlåtit honom för länge sedan!


När jag håller alla fingrarna sådär i hoppressat är det som en liten glugg där, inte så fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0