ÖNSKEINLÄGG DEL 2

Så, nu kan jag väl inte skjuta på det mer, alla bara ringer och messar hela tiden, det är så himla jobbigt att vara stor bloggare ! Dom ringer och ba ; Alleeeeeee, fler inlääääääägg, vi älskar dig !!!!
Haha, eller inte. Nej men jag ska ta del 2 nu då, hope you like it.


Krister Cederberg
Herregud, vad ska man skriva om Krissie? Han är väl ganska flummig och väldigt konstig, men oftast på ett bra sätt! Om jag inte minns fel så har han lite lässvårigheter men annars är han soupaaaa! Bara nåra fattar dedär ;D

Anders Gustafsson
Ganska kort kille (typ lika lång som jag) som verkligen ALLTID ska driva med mig, men förutom det är han snäll, hah. Han har helt sjuk humor också men han är sjukt rolig! Ganska smart tror jag, dock skriver han av väldans mycket.

Marcus Larsson
Ojdå, my secret lover ju. Nej, men faktiskt typ 150 gånger i fyran och femman, vet inte hur många gånger jag varit tillsammans med honom. För ett tag sen playade han typ alla tjejer men nu är det lite bättre faktiskt, ganska irriterande kille men han har sina stunder och är faktiskt ganska snäll ibland.

Marcus Meurk
Han är väl kompis med några av de "populära" eftersom han känt dom länge, men annars är han väl på några stadier neråt. Haha, nej men han är snäll och så, skrattar åt tråkiga saker men dte är en annan femma.

Kasper Moberg
Han är rätt konstig han med. Ibland ganska segtänkt men tror han är rätt smart ändå. En jättelång kille som är ganska snäll, eller jo han är snäll. Kan prata rätt mycket men han är ganska seriös när det gäller skolan.

Jakob Mårth
Han är väldigt snäll mot alla, om han inte blir orättvist behandlad, det är ju en bra egenskap tror jag, eller? Ganska duktig i skolan och har ganska ofta märkeskläder. Lite halvlång, en bit längre än mig.

Anton Nyman
En ganska snäll person, och rolig. Alltid han som kommer med dumma kommentarer och får alla att bli glada, what to do without Anton's mouth? Bra på att härma spanska läraren också!

Viktor Petersson
Snäll person, en good friend. Han är väldigt slarvig av sig och tappar alltid bort en massa grejer, men han är jätteduktig på matte när han väl orkar räkna. Ganska rolig ibland, använder alltid en massa sjuka uttryck, den lilla Halo nörden!

Henrik Reinhardt
Henke är också snäll, men bara ibland. Ibland kan han vara sjukt jobbig, men han är oftast snäll. Han är grym på tyska och rätt bra på matte tror jag. Ganska rolig, men lite blyg när det gäller tjejer.

Jesper Rosvall
Han är väl ungefär som de andra killarna, snäll men ibland irriterande, och han slåss! Annars är han en ganska bra kompis han med, lite smågulligt att han är så kort, då blir ju jag ¨lång :)

Tim Strandell
Han kan vara så himla irriterande, men när han inte behöver spela tuff inför hela skolan kan han vara riktigt snäll. Han är en liten fegis han med, men det blir väl bättre med tiden. Har känt honom väldigt länge så jag tror jag känner honom rätt bra.

Daniel Sundin
En väldigt irriterande typ enorm jätte. Han är verkligen superstor och alltid jobbig. T ex tog han mina nycklar i fyra dagar och sa inget, satt jag fick köpa nya och då lämnade han tillbaka dom. Aargh. Hänger mest med de i IK klassen, typ Ahmed och dom.

Tobias Wallin
Han är en väldigt pratglad person som alltid ska berätta en massa grejer som hänt, ibland lite uttjatande. Har en konstig vana att alltid sitta och sparka på stolar, galet irriterande. Annars är han snäll och är glad typ hela tiden, om han inte är det så står han för det och säger det så att personen han är missnöjd med får veta det, både bra och dåligt.



Puuh, det tog lång tid. Nu ska jag chatta med mina söta vänner, lite varierat av de jag skrev om igår och de idag :) Hörs seanre, puss





Kommentarer
Postat av: rOFLCOPTA GOES SOISOISOI?

HAR DU SETT MIN FISK??^^

2009-12-20 @ 12:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0