ÖNSKEINLÄGG DEL 1

Yes, nu är det såhär att Emma vill att jag ska skriva lite kort om alla personer i våran klass, inte lite svårt! Kommer säkert såra några osv. också. Jag ska iallafall ge det ett försök eftersom jag inte har något bättre för mig just nu.


Amanda Ahlström
Svårt redan från början. Har faktiskt aldrig lärt känna henne, hon började i höstas och är väldigt tystlåten hela tiden. Hon är rätt duktig i skolan tror jag? Det avr nog allt jag kan om henne, oups.


Emilia Benholm
Förut var jag lite kompis med henne, men det var bara en period i femman, nu umgås vi aldrig. En rätt snäll tjej, säger väl inte så mycket hon heller.

Jennifer Benholm
Hon är väl ungefär som sin tvillingsyster (se ovanför), kanske lite pratigare ibland.

Josefin Eklund Engström
En person som jag ofta umgås med och som ofta nämnts här i bloggen. En av de lite mer "populärare" tjejerna i klassen, väldigt lik mig som jag skrev i förra inlägget. Sprider mycket glädje och är super smart, dock kan hon uppfattas som seg ibland, men vi älskar henen ändå.

Louise Gustafsson
Oj, hur ska man beskriva denna människa? Lollo är ett litet (jaa, supersmal är hon också) geni som är bra i alla ämnen. Hon är väldigt social av sig och blir nästan aldrig arg, hur kan hon?

Elsa Jerhamre
Hon är lite mer tillbakadragen men ändå inte liksom. Vet inte hur jag ska beskriva henne men hon är iallafall en sjukt rolig person och är typ snäll mot alla.

Emelie Johansson
En helt galen person som skrattar hela tiden! Emmi har alltid jättesnygga kläder och lyckas alltid matcha grejer. Hon är nästan alltid glad, förutom när hon är arg. Då är hon inte glad, haha, herregud, jag är trött.

Alexandra Lundbladh
Finns väl inte så mycket att sägs, underbar person på alla sätt. MVG i alla ämnen, snäll mot alla, glad hela tiden.
HAHA. Nej, men jag är nog rätt konstig. Jag tror jag är en sån som vågar bjuda på mig själv, kan verka rätt bitchig men är en snäll människa, lovar!

Emma Lundqvist
Jaa, troligen den mest irriterande människan på jorden. Haha, nej Uttis, jag skojar bara. En kort och underbar tjej som är snäll och sjukt stark, skoja inte. Hon är rätt tyst på lektionerna, men på raster och utanför skolan, herregud.

Johanna Munkhammar
Jag förstår inte hur så mycket energi kan få plats i den lilla kroppen? Jojo är den som verkligen alltid är taggad på nästan allting, och det bästa är väl att hon vågar vara sig själv! Hon har världens coolaste klädstil och lyssnar på sin egen musik, den är nästan helt okej ibland faktiskt :)

Helena Olofsson
Hon är väldigt mycket med Jennifer och Emilia så henne känner jag väl inte så himla bra. Är ganska tystlåten men är bra på att säga ifrån när hon inte gillar något. Annars är hon ganska lik Jennifer och Emilia.

Nicole Stjernberg
Hon är väl någonstans mittemellan. Tråkigt nog härmar hon "min kompiskrets" ganska mycket, och det är väl iofs positivt att hon gillar våra kläder och stilar. Ibland är det lite tröttsamt, men hon är precis som hon vill och det ska vi strunta i :) Medelduktig i skolan tror jag.

Michaela Turbanisch
En tysk liten tjej som började läsa svenska för ett år sedan och lärt sig väldigt bra. Tycker hon är jätteduktig för att bara läst svenska ett år och hoppat in i en svensk klass. Jag umgås inte med henne så känner henne inte, men ganska tystlåten hon med.

Emelie Åkerström
Hon är superduktig i skolan och säger inte ett enda ord på lektionerna. Väldigt tystlåten är hon och jag känner henne inte alls. Är säkert jättesnäll om man försöker lära känna henne.


Så, det var alla tjejer iallafall, del 2 dyker nog upp ikväll. Ska laga färdigt middagen nu, är ashungrig. Puss


Kommentarer
Postat av: Josse

Aa , fast Alle, alla vet redan att jag är smartare än Lollo så du kan ju glämma in det under mitt namn ! Asso du har ju skrivit geni på Lollo och inte på mig ;O wtf . <33333

2009-12-15 @ 19:55:24
URL: http://yusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0