NICEPRICE PÅ BURGER KING

Haha, inlägget har absolut ingenting med rubriken att göra. Nu efter skolan har jag i alla fall hunnit med en hel del grejer, bl a att sätta upp mina nya gardiner, hängt upp en stjärna i mitt fönster (jag vet, fett sent ute) och en massa mer. Ska även dammsuga snart också, money money money. Ikväll gör jag nog ingeting speciellt, kanske tittar på Mysteriet På Greveholm eller någon annan härlig film. Får ju dock bara titta på tre avsnitt isåfall, tredje december you know. Yes, men jag ska dricka upp min sodastreamade julmust och plugga lite mer kemi nu, pussen!


Herregud, hur sitter jag? Och fy satan vad ont det gjorde i fötterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0