MYS

Hej på er! Luciacupen igår var asnice, A vann inte, men jag lider inte direkt. Vi var där och kollade nåra matcher som killarna i våran klass och massa till spelade och alla luciatågen. Roligaste var typ när vi gick till konsum, jag var astrött så jag garvade åt typ allt, haha. Plus att vi såg ut som värsta gangster gänget, tror vi var typ tolv stycken, och det var inte alla. Jag kom ialla fall hem runt elva och gick och la mig vid halv tolv ungefär.

Skolan idag har varit rätt lugn. När vi var på väg hem ville anton att jag skulle följa med honom tillbaka för han skulle vänta på Natta eller nåt men jag orkade verkligen inte. Har handlat med pappa och fikat bara. Hihi, tror jag ska kolla Idol finalen sen ikväll. Men vi hörs, puss

                                                                  



VS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0