MOGET

Hej på er !
Är sjukt irriterad på en tjej vid namn Nathalie och hennes kompis just nu, moget att göra så liksom? Nej, jag ska inte ägna någon tid åt dom, den här bloggen handlar om bra människor. Skolan är alltid ganska lugn på måndagar men vem bryr sig om den när den redan är slut, nu till efteråt istället. Var med Uttis, GP, liich och Tanten och spelade lite pingis med dom,  planerade även lite granna av min helg, den ska spenderas med min GP, nice. Har varit på dansen också, gick sådär. Sjukt skönt med massage var det i alla fall.

Nej, nu avslutar jag det här inlägget istället, blev inte bra alls. Ha en bra kväll, puss!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nathalie who ? :O

2009-12-07 @ 20:51:54
URL: http://nattalajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0