LUCIACUPEN BABY

Jag tror inte jag kommer kunna blogga imorgon någonting, om jag inte gör det på morgonen. Efter skolan ska jag kanske, men alltså bara kanske till Emmi och göra some stuff och sen till LUCIACUPEN !  Typ det bästa på året som har med skolan att göra, eller nej inte riktigt, men det är asmysigt i alla fall! För er som inte vet vad det innebär är det en grej som är varje år i våran skola. Alla "arbetslag" alltså A, B och C ordnar ett eget Luciatåg med olika teman och tävlar i bästa Luciatåget och sen spelar man också innebandy matcher. Det låter ju rätt förvirrande och tråkigt, men det är sjukt kul att vara där med typ alla kompisar och titta. Jag har varit med både i 4an och 6an men vill inte vara med i år, ska bara titta i stället, det är nästan roligare. Det är i alla fall askul och alltid en massa folk där, LOVE.







Bilder från när jag, Elsa och Josse fixade oss inför Luciacupen förra året, Hippietema var det.
Haha, förlåt Josse, du kommer döda mig nu, jag vet, men du var så söt (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0