LÄNKNING PÅ G

Regler: Gå in på din kontaktlista, ta den 19:e personen i listan. Nu ska dina kompisar gissa vem det är.

Kön? Tjej
Ålder? 15
Bor? Nynäshamn
Hårfärg? Mörkbrunt
Ögonfärg? Mörkblå tror jag
Längre än dig? Ja!
Går ni på samma skola? Nej
Går ni i samma klass? Nej
Vad gör personen på fritiden? Pluggar och sjunger ?
Går personen på någon sport? Tror inte det
Har ni träffats? Jaa !
Vet du någon hemlighet om personen? Maybe baby
Snygg? Sjukt snygg

Ni som inte känner mig vet kanske inte vem det är, men håll bara utkik efter nya tävlingar och sånt. Alltså får den som först gissar rätt en länkning, vet flera av mina läsare som inte har blogg, men ni kan ju tävla för skojs skull ;)



Kommentarer
Postat av: Eriikaa

Är det jag? :O <33

2009-12-13 @ 18:29:01
Postat av: Josse

Det är ju Erika :P

2009-12-13 @ 18:46:30
URL: http://yusses.blogg.se/
Postat av: elsa

erika? :P<3

2009-12-14 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0