KALL KALLARE JAG

Fryser jättemycket, hoppas bara jag inte är på väg att bli sjuk. Jesper den stackaren är sjuk, men jag ska fasen inte vara sjuk på lovet! Just det, min uppdatering. Var och firade moster igår och sedan raka vägen hem och packa grejer och sedan iväg till Jossan. Sen på kvällen gick vi till macken och köpte chips och när vi var hemma igen blev det chokladfondue med en massa frukt och efter chips, galet gott. Kollade på film och så, mysmys. Idag var vi i centrum och jag hittade en kofta. Visar bild senare. Jossan åkte för typ en kvart sen och jag ska duscha snart, vi har vart ute och jag fryser ihjäl som sagt. Just det, träffade Josse, Sofie och Erika i Handen, det var jättekul eftersom jag inte träffat Erika och Sofie på flera månader och Josse inte sedan i tisdags, haha. Nej fy vilket dåligt inlägg detta blev, ska ringa Emma och snacka secrets istället. Puss


*låter bilden tala för sig själv*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0