JULKLAPPAR

I år blev jag verkligen nöjd med alla julklappar. Hade en toppen jul med släkten på mammas sida, det var jättemysigt. Tänkte visa mina julklappar, misstänker att jag glömt några grejer, alla smågrejer är så svåra att hålla koll på.


Hoodie från H&M Herr och Tunika från H&M


Choklad, Presentkort på Kicks, Presentkort på Gallerix för att köpa CanvasTavla, kontanter och pengar på kortet.


Mobil


Genom dina ögon


Björn Axén grejer, läppglans, deo och fil med fyra steg


Nagellack - Glittrigt, "rosa", genomskinligt, mörklila, svart


Och som sagt kan jag ha glömt något, men det där var nog det mesta. Nu ska jag fortsätta titta på Anna Ankas Jul, så vi hörs ikväll. Puss


Kommentarer
Postat av: emma

hah alle du fick bert :) <3

2009-12-27 @ 12:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0