HISS&DISS



Snö
Så himla mysigt på vintern när man antingen sitter inne med en kopp te eller är ute och gör snögubbar och åker pulka. Mycket mysigare med snö än det gråa och tråkiga höstvädret. Ett extra plus är ju att man kan använda mysiga vinterjackor.

Josefin Eklund Engström
Måste bara hissa min giftpartner Josse! Hon är en helt underbar vän och förstår mig jättebra. Vi är ganska lika varandra på sättet och det är toppen, skönt med någon som man aldrig behöver förklara så mycket för. Hon är helt enkelt en helt underbar vän och en som jag verkligen vill hissa!






Snö
Men vad sjutton? tänker ni väl kanske eftersom jag just hissat snö. Men det finns ju både för och nackdelar. När man blir utdragen av killarna i skolan är det helt plötsligt inte så roligt längre. Så man kan väl säga att jag dissar själva mulningen.

Långa skoldagar
Så himla tråkigt med långa skoldagar. Man blir helt slut i hela kroppen och super hungrig eftersom skolmaten nästan aldrig är god. Långa skoldagar måste vara bland det tråkigaste som finns, men vill man ha höga betyg är det väl bara att bita ihop antar jag. Jag har ju trots allt inte så långa skoldagar än så länge.




Kommentarer
Postat av: Josse

Naw <3

2009-12-15 @ 17:42:18
URL: http://yusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0