HISS&DISS || TEMA: TV-PROGRAM



Desperate Housewives
För att vara ärlig är det här faktiskt första säsongen jag verkligen tittat på varenda avsnitt, förut har jag bara kollat ibland men inte fattat ett skit. Det är verkligen så sjukt bra! Ni som inte tittar tycker jag verkligen ska göra det, det är verkligen värt en timme i veckan!

Ugly Betty
Har tittat på det i ett år ungefär och jag började gilla serien direkt. Vet att flera tycker det är tråkigt, men herre, jag typ älskar det! Man får en inblick i hur livet är som redaktör och även privatliv och sånt, jag vet, det är en tv-serie, men den känns ändå så verklig, just like DH!

Bert
ÅÅÅÅh, orgasm varning! Det är verkligen sjukt kul, finns att kolla på på Youtube för er som är intresserade, haha. Om man inte har något att göra liksom, och på några klipp är det med norsk text och man får reda på att snoppen heter "Tissen" och "Snurrebassen", mycket intressant och kul. Ni blir inte besvikna :)


Idol
What the fuck? Jag är ju typ Idol nörd? Nej nej, inte längre folket! Hur roligt är det på en skala liksom? Audition kan vara ganska kul ibland, men sen blir allting pisstråkigt. Nu för tiden är jag aldrig hemma på fredagar men ändå, det är så himla tråkigt. Några som sjunger och några fjortisar som skriker, that's it.

Let's dance
Nej usch, supertråkigt är det. Några personer som dansar.. Vals? Ungefär så. Det är verkligen sjukt tråkigt, kommer inte på fler ord och jag känner att jag borde byta ämne eller något, men wellwell, gjort är gjort.

Dansbandskampen
Namnet säger väl det mesta, dansband har aldrig riktigt lockat mig...


Ja, jag vet att det här är den tråkigaste Hiss&Diss grejen jag gjort, har aldrig varit mer ofantasifull tror jag, bajs på mig!


Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: skönt att höra =)

2009-12-01 @ 19:37:18
URL: http://lisapremberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0