HISS&DISS



ICA-reklamerna
Jag älskar dem! T ex den senaste när Ulf videobloggar, hahah! Förstår inte hur de kan komma på idéerna, hiss till dom!

Sportscamp
Visst, jag har liksom inte varit där än men alla säger att det är sjukt kul och jag längtar asmycket! Och när man ska dit i typ en vecka med två kompisar och dansa och träffa killar och nya kompisar, herre :D



Snöslask
Ni vet när snön håller på att smälta bort och det blir slaskigt och blött på vägarna? Det är ju inte kul alls, antingen mycket snö eller ingen alls!

Bitchiga och falska människor
T ex en tjej i min klass som är jättefalsk mot sina vänner och dessutom bitchig. Snackar t ex skit om sina kompisar satt flera hör. Så onödigt att vara falsk och bitchig, om man tror att det är coolt borde man väl kanske gå om ettan eller liknande och lära sig att uppföra sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0