HAHAHAHA

Jag gick in på Playahead för att kolla lite, så ser jag en jätteful snubbe som har skrivit ett BC (broadcast) ba: "Slutar på playahead pga dess falskhet", tyckte det lät lite kul så jag gick in på hans profil och läste parametrar och sådant så är han 28 år! Vilken normal 28 åring lallar runt inne på playahead liksom? Läste även hans microbloggar, herregud säger jag bara. Haha, den här snubben måste ha något fel, kolla bara detta (orkar inte printscreena):

Palla med Playahead med dess falska medlemmar som sidan har. Tror jag slutar, för gott den här gången. Bara skit tar man emot härifrån!

Jag ger upp. Jag blir bara anklagad för att ge falska förhoppningar, när jag bara är ute efter vänskap med vissa. Förlåt att jag finns!

Hahah, det roligaste är väl att han är seriös också. Det gjorde min kväll!



Kille28 år från Stockho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0