FORTSÄTTNINGEN..

Jag och Lollo tog branden väldigt hårt pga att det var CJ's klassrum!

a/ han <3 säger:
idioter juuu, inte CJ's klassrum !! minnesstund på torsdag när skolan börjar ?

lollo säger:
ofc, med svarta kläder (OCH SVART HÅR FFS!!)
och jag måste hinna göra en skylt, där det ska stå "Vi måste övervinna sorgen och gå vidare, även om det känns som om livet rasat samman!"

a/ han <3 säger:
jaaa, och under cermonin ska du och jag sjunga duett på "jag fick låna en ängel" !

lollo säger:
Om jag kan, alltså... jag börjar ofta att gråta på sådana dära saker. Annars kan vi väl bara ta en tomteluva och sjunga "Hej tomtegubbar" ? Alltså, om jag börjar gråta och allt blir tyst? så har vi en plan B!

a/ han <3 säger:
ja men vilken idé! det skulle CJ gilla, och hans klassrum var ju exakt som honom så det skulle vara en perfekt plan B! vilket team vi är louise! begravningsbyrå om det blir en succé ?

lollo säger:
absolut, och den begravningsbyrån ska vi kalla "Lundbladh & Gustafsson (En byrålåda till minne av CJ;s klassrum, gratis munkar på onsdagar)
och vi ska begrava ENDAST klassrum!


I don't know how to say this thing! We wew very close to each other, that classroom were like my best friend. I will never forget the days we spent in the classroom. I hope you're living a great life up above the clouds, we will never forget you, dear CJ's classroom! Haha, och jaa, jag driver med texten, och min engelska också, haha..



EDIT: Puuuh, det var inte Carl-Johan's klassrum! Elsa sa fel till Lollo, vilken gris (:

Kommentarer
Postat av: elsa

whuuut? var det på andra sidan? typ i B-komplimentet? mohaha :)<3

2009-12-31 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0