FÖRSTA DECEMBER

Chacha bloggen haha..
Vad har hänt sen igår då? Jo, min käre vän Josse har fått en supergullig lillebror och jag har ätit min första choklad från kalender grejen, wiho!

Kollade faktiskt på Julkalendern imorse, skitdålig i år också, suck. Gud vad jag låter nördig, men that's who I am. Fick tillbaka engelska provet idag, är ganska nöjd faktiskt. Matte diagnosen är jag nöjd med också, hade alla rätt, och jag är inte ens särskilt bra på matte, älskar den här dagen! Nu sitter jag och pluggar tyska glosor till imorgon, väntar på min kladdis också. Vi hörs senare med en Hiss och Diss, puss!


Jag är typ kär, han kommer också bli mitt minsta fan tror jag, haha, bara Josse fattar!


haha (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0