ESBERITOX IN MY HEART

Har blivit jätteförkyld nu under dagen och knarkar Esberitox, hatar förkylningar, plus att det är nyårsafton imorgon. Yes, men dagen har varit rätt bra trots den ovälkomne gästen (förkylningen). För första gången på flera år tyckte jag att mitt hår blivit rätt fint efter en klippning, ganska nöjd är jag iallafall. Hittade lite bra-att-ha grejer i centrum och käkade på Taco Bar efteråt. Eftermiddagen och kvällen har spenderats hos Emmi kollandes på Top Model och lite annat, mys. Nu har jag precis kollat på Del 10 av 12 på Guds Tre Flickor, bara två avsnitt kvar nu, asdåligt! Tycker det är jättebra men finns inget att göra åt saken, så ska blogga och äta chirre med dirre istället. Hörs senare, puss



Några dagar sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0