ELVA DAGAR

Nu är lussebullarna inne i ugnen och julskivan på, mys på högsta grad. Bara elva dagar kvar till julafton är det också, helt sjukt vad tiden går fort i december. Julklappshandlingen är långt ifrån klar så jag känner mig jättestressad ändå, måste fixa det i veckan. Men hur som helst är det mysigt, och det är så härligt att få se léendet på folk när de öppnar presenterna att stressen inte spelar någon som helst roll i slutändan.

Jag ska ta och fixa mina naglar nu och sen fika lite, både lucia och tredje advent ju. Vi hörs senare, kanske med lite bilder på skönheterna (lussebullarna och inget annat) ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer heller aldrig glömma det <33

aa det va verkligen fint ...!!

2009-12-13 @ 16:56:52
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0