DAN FÖRE DOPPAREDAN

Och så är det bara en kväll och en natt kvar, det som man längtat efter så länge och det man uppskattar så mycket, varför är jag inte lika glad och förväntansfull i år? Jo, för att all min julkänsla är borta. För första gången på typ fem år är det en vit jul, men ändå har jag ingen julkänsla, ganska tråkigt ju. Jaja, till mitt liv istället, vet att ni är så himlans intresserade av det, så jaa. Jag har varit i stallet i ett par timmar idag och varit med på Blåbärshoppningen, bara en Clear Round tävling, så att man får en medalj om man går felfritt. Jag gick felfritt, men allting kändes superdåligt. Bandit var jätteduktig, men jag måste sett ut som en galen nybörjare där i sadeln, fy. Inte för att nybörjarna inte är söta eller så, men har man ridit i typ 7 år borde man väl kanske veta bättre än så. Jaja, har fått en julklapp av Emmi idag också, superfin! Jag älskar den. Visar senare när jag fotat den. Nu ska jag lyssna vidare på ett nytt favoritband eller jag gillar dem väldigt mycket iallafall. Puss!


Heman Hunters! Nej skämt osido, men älskar den här haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0