CONGRATS

Godmorgon på er, sovit gott? *Alla svarar*
Jag har i alla fall gjort det, har sovit superdåligt nu i veckan men lyckades sova 8 timmar i natt, tjiho. Jag har i alla fall varit vaken sen ´halv nio, skulle raka benen och så så jag ställde alarm.

Om en timme ska jag hoppa på tåget till Handen och köpa julklappar med Emsy. Ikväll är det dansrepetition och efter det ska jag och Emmi hem till mig och äta middag, sen gå hem till henne med Grinchen och en massa Singstar skivor i bakfickan. Hela huset för oss själva i några timmar ikväll, fritt fram att sjunga "Crazy", en asbra låt, hihi. Men vi hörs sen, puss!





Grattis!


Kommentarer
Postat av: linn

han gjorde den låten så bra tycker jag:D

2009-12-12 @ 11:26:29
URL: http://polanochpyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0