BOYS BOYS BOYS

Hello there boys and girls!
Angående rubriken ska jag alldeles strax ta tummen ur röven och försöka mig på Önskeinlägget del 2, del 1 belv väldigt uppskattad så jag känner press.
   Har varit en väldigt lugn dag idag, har spenderat en hel del tid på Syslöjden och gjort färdigt mitt örngott, skönt som tusan att slippa en del jobbiga lektioner. Var även på hörselkontroll för att jag inte gjort det i 1an och 2an, bara några år senare liksom? Det gick super, fick sällskap dit med Larsson och Viktor, gulligt av mina små änglar, hahah. Elsa var ju sjuk idag också, bajs på henne. Men med all min charm *hosthost* lyckades jag få sällskap anyway, av Anders, Kasper och Meurk. haha, Anders berättade en grej som Andrée hade sagt idag, jag dog lite, intressant va? Har varit på dans också, men nu blev det ett lite fööör långt inlägg, puss på rumpan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0