365 DAGAR GÅNGER TOLV

Jag har en vän som jag känt i tolv år. Hon har funnits bredvid min sida under hela den tiden, och varje gång vi bråkat har vi löst det. En barbie docka, en gunga eller spilld mjölk, hon har varit min bästa vän ändå, och det är jag så glad över. Vi två har gått igenom en massa grejer tillsammans. Redan på dagis sprang vi runt tillsammans, målade på kropparna i ateljén och lyssnade på "Nils Karlsson Pyssling" i kuddrummet och åkte skidor i Björnrike tillsammans. Du har alltid varit en av de vännerna som varit viktigast. Även fast jag haft andra bästa vänner under tiden och du hamnat lite i bakgrunden då så finns det ingen annan som känner mig bättre och ingen annan som jag kan lita så mycket på. Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi alltid kommer att vara vänner, du är min äldsta och bästa vän och jag vill aldrig förlora kontakten med dig. Det jag försöker säga är troligen att jag inte har någon alls som dig och att jag för alltid kommer vara tacksam över all glädje du givit mig. Jag älskar dig Emelie Emelosch Emsy JohaniEken Mimmi Emsy Fnatty Emmi Johansson.














Kommentarer
Postat av: emmi

jag älskar dig <3

2009-12-12 @ 15:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0