2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det tror jag

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nepp

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope =)

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja

5. Vilka länder besökte du?
Thailand

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Bättre sommar och pojkvän

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
17/9

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag blev mognare

9. Största misstaget?
Har gjort alldeles för många

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit, men tror inte jag skadat mig, eller?

11. Bästa köpet?
Laptopen!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, en massa grejer!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
FM Static - Moment of truth

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med vissa vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit uppkäftig

18. Hur tillbringade du julen?
Den har inte passerat än, men med släkten på mammas sida!

19. Blev du kär i år?
Nej

20. Favoritprogram på tv?
Desperate Housewives

21. Bästa boken du läste i år?
Så länge vi båda andas

22. Största musikaliska upptäckten?
All time low, Erik Hassle och FM Static

23. Bästa filmen du såg i år?
New Moon

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Fantasy parfym x)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Piercing

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Fixade bankomatkort, umgicks med mamma och blev firad av släkten

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Antagligen

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Väldigt upp-och-ner, har förändrats flera gånger.

29. Vad fick dig att må bra?
Vänner

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson och Taylor Lautner!

31. Vem saknade du?
Alla vänner när jag var i Thailand

32. De bästa nya människorna du träffade?
Erika Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0