-



Låten påminner så mycket om första gången jag träffade dig. Vi gick till en pizzeria i Nynäs och vi fyra delade på en familjepizza och skrattade hela tiden samtidigt som vi åt den. Jag var jättenervös innan men märkte att du var väldigt lätt att umgås med. Det var du, jag, Josse och Sofie och efteråt gick vi till Willys och köpte en massa godis och gick hem till Sofie. Hela kvällen blev så himla lyckad, när vi blåste upp Erikas kondomer, när du sjöng låten om Erika och Edward, när du låg och kollade när Erika och Edward låg i soffan och strulade. Sedan vid elva tiden gick vi hem till Josse för att spela in sjuka videos och hoppa studsmatta, när vi tjafsade med en massa och senare fick reda på att det var Erikas kompisar, gud vad vi skämdes, men tur att de inte kände igen oss. När vi satt uppe och pratade med Erika och Edward och hade sjukt kul, och sen kollade på en komedi. Josse somnade vid halv tre och Sofie tre, men varken du eller jag kunde somna så vi låg där och pratade. Dagen efter satt vi och lyssnade på låten, efter det dök det minnet alltid upp när jag hörde låten. Vi började umgås lite mer, men fortfarande inte så ofta eftersom vi bodde ganska långt ifrån varandra. Sedan tog du bort din blogg, pea och allting annat och eftersom min mobil var trasig hade jag inte ditt nummer. Nu har vi inte setts sen i somras pga att jag aldrig fått tag på dig. Men du har mitt nummer och kan messa mig när som helst, men det har du inte gjort. Troligen vill du inte ens vara vän med mig eftersom du inte hör av dig och det är synd, för du var en bra vän. Det jag vill komma fram till är nog bara att jag saknar dig och din sjuka humor mycket, låten påminner så mycket om första gången vi träffades. Vi ses förhoppningsvis kanske någon gång, älskar dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0