wiie jag ska hem imorn !

Hej på er !
Vet ni ? Jag kom precis på att jag ska hem imorgon, wiiie! Man typ ruttnar bort på det här stället ju. Idag har jag iallafall hunnit med en promenad och legat och pressat på stranden ett tag, men jag HATAR alla kryp som finns där. Ska sticka ut och springa om en stund också, det var faktiskt jätteskönt att göra det igår. Blev dock inte så långt, har inte sprungit på skitlänge men det var ju något iallafall. Mycket uppdatering ikväll, mamma och pappa ska iväg någonstans. You like that, huh? Hihi, men vi hörs lite senare, ska kleta på lite mascara sen och ta några kort, har inte med mig så mycket mer smink hit. Pussar



Elsa Malin Filling Underwear Fillipill Filliplutten Jerhamre, jag saknar dig så det gör ont !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0