tjockispower

Hej söt :)
Har varit hemma en stund nu, det var najs i stallet. Haha, larsson och co. typ stalkar natta, HAHAH. Det gick sådär för Lovisa, på fjärde klassen hamnade Dino typ fel på ett hinder och Lovisa gjorde illa sig och fick avbryta, i de andra klasserna var de asduktiga! Vi var typ hennes lilla fanclub, hah.

Gud, vi har ätit som fan! Jag: En korv, en liten chipspåse, tre kladdkaksbitar. Natta: En tacos, en nappåse, tre kladdkaksbitar. HAHAH

Vet inte om jag ska gå på löpträningen, mår inte så bra, måste anstränga mig för att andas.

Svininfluensans symtom:
Plötsligt uppkommen feber Nej.
Luftvägsproblem Ja.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: tac vad glad jag blir gumman ! Alexandra är 93:a men går i 2:a ring nu, puss på dig

2009-08-31 @ 23:01:39
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0