Tjockismat

Hej på er =)
Kom hem runt 18 och åt för ungefär en halvtimme sen, kebabtjockistallrik. Det var ganska kallt i vattnet i Ådran, eller asså egentligen var dte ju varmt men äh. Jag var iallafall med Emmi en stund efter att vi kommit hem, vi gjorde väl inte så mycket. Just det, träffade Viktor och Rasmus vid Ådran också.

Jahapp, imorgon blir det att gå upp tidigt igen. Känner att jag kommer sakna alla dom i stallet sen i höst, sorgligt sorgligt. De är så roliga alla de människorna, med undantag för sjuka Angelika, hah.

Men nu tror jag vi (jag och pappa) ska hyra en film på TVn eller något, hörs. Puss!

Nathalie, Angelika, Ellinor, Emma, Tove, Linnéa, Cicci
- jag älskar er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you too baby <3



2009-08-11 @ 16:38:18
Postat av: Ellinor

Jag älskar dej med :)<3

2009-08-11 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0