sista som 12 åring

Japp, det här blir troligen mitt sista inlägg som 12åring. Låter lite läskigt ju, kommer inte få en enda chans som 12åring efter klockan tolv inatt, sad but true. Nej men jag tror jag överlever, får ju chanser som 13åring osv. Okej, ett par bilder från mina dagar som 12åring, hahahahaha, nörd jag är.


Började umågs med Josse konstant =)


Tillsammans var vi oslagbara =)


Första snön med filling (:


Var i thailand i tre veckor (:


Åkte med skor på isen och ramlade en massa :D


Umgicks med Nathalie Bjerselius :D


"sov" i ridhus och frös nästan ihjäl och snackade bert med angelika hela natten


Var på bio med Josse :)


Klippte lugg (längst till höger)


Var hos Krister för första gången (hans brorsas vägg), hah fett intressant


Blev vän med Sofie Högberg :)


Var vid ådran med emmi 24/7


Lärde känna Erika (i vintras, men det hamnade långt ner)


Lärde känna Juuulia (i maj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0