Kill me !

Hej sötnosar =)
Det blir ju väldigt dåligt med uppdateringen eftersom jag är i stallet hela dagarna, men jag ska försöka blogga mycket på kvällarna, fast då är jag ju också ute. Blev tre lektioner idag med Sirre, Moonlight och Curt. En till tjej kom idag också som var nio år tror jag. Hon var seriöst skitjobbig hela tiden och följde efter mig överallt, kill me someone ! Annars är det skitkul, tur att det finns så roliga männiksor här i världen, haha. Har bara en bild från idag och den får ni såklart se, fast ni kommer antagligen inte fatta vad det är som är så kul med den x) pusshej !



Hahahaha, har typ garvat sönder åt den här flaskan båda dagarna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0