home made

Det jag höll på med tidigare nu ikväll var ett armband. Inte ett sådant med pärlor och sånt, men jag ska förklara här nedanför !

I en FRIDA-tidning fick jag ett armband som bestod utav tre stycken "snören" som var ihop virade så att det blev ett armband med flera varv runt armen om ni fattar? Armbandet var för stort för mig, så jag virade bara ut det och lät det ligga.

SEdan kom jag på idén att klippa av banden så att det blev tre stycken raka band för att sedan fläta ihop dem.

Jag klippte bort de två "spännena" som satt vid börja och slut och sedan var det bara att börja fläta och sedan knyta ihop det.

Enkelt och ganska snyggt, och så är det inte en massa som har ett likadant! Och resultatet?



Like this (suddig bild, så det ser bättre ut irl) ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0