hemma

Hej på er =)
Det blev inget haninge c idag, orkar inte. Men jag är iallafall hemma nu och ska snart lägga upp några bilder från igår, men berättar först lite om igår.

Orkar inte berätta alltihop, men bland annat så har vi sjungit lips, pratat en massa i telefon med Mattis, han är 95a och bor i Tyresö och är skitsöt! Haha, jag var iallafall med Josse, Sofie, Erika och Frida. Erika och Frida gick hem sen vid tvåtiden och vi gick och la oss vid typ tre halv fyra nångång.

Orkar inte göra något idag, så nu ska jag typ lägga mig i soffan med kladdkaka och glass och messa med Mattis. Pussar!

Video på när Erika sjunger komme rupp lite senare när jag fått in den på youtube !


Erika är stolt fotograf :D


hah, josse råkade ta sönder min högersko, rest in peace


bästa vän

Kommentarer
Postat av: Perez.

söta ballerina! :D

2009-08-16 @ 18:23:41
URL: http://perezj.se
Postat av: MISSEXTRA

Haft en bra dag?:)

2009-08-16 @ 23:23:29
URL: http://missextra.se
Postat av: Anonym

Du får ju inte lägga upp när jag sjunger e du galen?!?!?!? så får du inte göra!!!!! -.- <3

2009-08-18 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0