grattis älskling

Det finns en flicka på jorden, en flicka som jag älskar. Flickan heter Josefine Therese Liljeberg och är en utav mina bästa vänner, även fast jag inte alltid är så bra på att visa det. Idag, den 9 augusti fyller hon 14år och jag vill verkligen visa för min fjortis hur stor del hon är av mitt liv. Det finns stunder vi bråkar, men aldrig i mer än en timme. Jag har gjort nästan allt med henne, och jag har prioriterat henne väldigt högt sedan första gången vi träffades för 10år sen. Hon betyder verkligen mycket för mig, jag vill inte leva utan henne. Den här tjejen är värd all lycka det går att ge henne och egentligen är jag inte värd henne. Hon är så himla bra, väljer alla andra före sig själv. Bryr sig inte alls om hur hon själv har det, bara alla andra har det bra så är det okej för henne. Hon är värd det allra bästa, och det är ett under att hon valt mig som vän. Det jag vill komma fram till är att jag älskar den här tjejen så oerhört mycket, och det vill jag verkligen att hon ska förstå. Jag tänker inte ta ett enda steg utan dig Jossan, min andra halva. Jag älskar dig för alltid


Kommentarer
Postat av: josefine

tack min älskling, skit söt text juh ! :O asso du betyder allt bästis vet inte vad jag ska säga har ju fan tårar i ögonen ! JAG ÄLSKAR DEJ GUMMAN! <33333333333

2009-08-12 @ 18:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0