baaaad update !

Hej gullungar !
Jag vet att jag uppdaterat som ett r*vhål idag, men jag har en förklaring, hah! Red Sirre och Trixa idag, och direkt när jag kom hem duschade jag lite snabbt och sedan stack jag iväg och mötte Emmi. Vi cyklade runt och vid femtiden bestämde vi oss för att dra till henne.

Det var ju supervarmt så vi hjälpte Kicki (Emmi's mamma) med lite mat och sedan bar det av till ådran (en liten mysig sjö). Där badade vi och åt och sådära.

Sedan brummade vi hem till Emmi och jag och Emmi tittade lite på Miami's Ink och sen hoppade lite. Cyklade till Diskusvägen och gjorde som en vulkan (vi byggde ett "berg" och gjorde ett hål i den) där vi la i lite av våra grejer, generösa as usual ! Hah, Emmi la i sin favorit tofs och jag la i mitt favorit hårspänne och en enkrona.

Sen kom det roliga och vi satte oss ner på hela högen, haha egentligen skittråkigt ju. Här kommer bilderna iallafall !


Jag släpper dig aldrig


Fääääätt grymma !


snyft ...


Hahah (belv suddig för att vi rörde oss)

Kommentarer
Postat av: cecilia

Designhjälp? kontakta mig via msn!

2009-08-06 @ 23:59:49
Postat av: Frida

Fin blogg!

2009-08-07 @ 15:59:33
URL: http://ffriidzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0