angående bloggpausen

Varför jag tänker ta en bloggpaus är dels för att det blir jättedålig uppdatering nu den här sista veckan, dock kommer jag uppdatera med bilder och sådant under fredagen, eftersom jag fyller år då och vi får gäster.

Jag känner att jag vill umgås med så många som möjligt sista veckan av lovet, och jag har inte tid för datorn, och jag tar inte mycket bilder alls. Nu när skolan börjar igen så kommer det bli bättre med uppdatering när man kommer in i "mönstret", dock tror jag att jag vilar den första veckan av skolan.

Ni får ha ett jättebra sommarlov ni som fortfarande har det nu, och ni andra lycka till med skolan och sånt. Vi hörs imorgon eller på fredag sötnosar, puss!

Kommentarer
Postat av: *Em

Allt bra? :)

2009-08-20 @ 13:01:30
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0