alexandra lundbladh

Jag tänkte att ni skulle få veta lite mer om mig, hur jag är irl och sådant.

Onsdagen 21 augusti 1996 klockan 21.56 föddes en flicka som fick namnet Alexandra Ida Linnéa Lundbladh, och det är den tjejen som driver bloggen du läser just nu. När jag föddes var jag väldigt arg och sur, skrek hela tiden.

Nu idag är jag oftast snäll mot de flesta, men ibland kan jag vara verkligen sjukt arg och det är inte kul, men jag är ju liksom inte mer än människa och är inte genom snäll. Jag älskar att träffa nya människor, fast jag är ändå rätt blyg. De vännerna jag har älskar jag verkligen jättemycket, men kan vara dålig på att visa det. Jag bryr mig jättemycket om mina vänner och försöker alltid att vara en så bra vän som möjligt.

Som person är jag oftast glad, och det är när jag är med mina vänner som jag verkligen kan vara mig själv. En egentligen rätt snäll, rolig och pratig tjej, men som ändå är superkänslig på insidan.

Ända sedan jag var fem år har jag testat en massa olika sporter, och den jag hållt fast vid längst är ridningen som jag hållit på med sedan jag var 6-7 år gammal. Under alla de åren har jag aldrig hittat någon sport som jag varit riktigt duktig på, och det har bara försämrat mitt redan dåliga självförtroende, att jag var den enda som inte var bra på någonting. Sedan när jag gick i femman valde jag teater på elevens val för att testa och efter det har jag varit med i små grejer i skolan och tycker det är riktigt kul. Jag håller inte på med det på fritiden, men när jag gör det i skolan älskar jag det!

Jag bor i en villa i Tungelsta i Haninge med pappa, mamma och min storasyster Eleonor, och våra två hundar Wilma och Kajsa. Där har vi bott i 3,5 år och tidigare bodde vi i Stav utanför Tungelsta.

Mitt självförtroende är inte direkt på topp, men jag jobbar på det och försöker gilla mig själv som jag är, se det positiva istället för det negativa osv.

I skolan har jag väldigt lätt för svenska, men det är absolut inte mitt favoritämne. De flesta lärarna gillar mig, tycker väl kanske att jag pratar lite väl mycket men äh, jag klarar mig rätt bra iallafall och mitt mål är att ha rätt så många MVG'n och några VG'n, och inga G'n och IG'n. Haha, lycka till med det dumbass. Jag är väl inte direkt smart, men som sagt så klarar jag mig.



sommar 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0